ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปวช
ไม่จำกัด
full-time
- Bachelor- s Degree in Hospitality field or
related fields.
- Have good English communication skills both in written and spoken
- Able to work in a shift
- Computer literacy
- Good customer relations skill
- Pleasant personality with good communication and interpersonal skills
- Ability to work under pressure
- Good solve the problems
- Check in / check out
- Make a reservations
- To assist hotel guests efficiently,
courteously and professionally
- To take care of all guest and coordinates
with all concerned departments
- To maintain a high customer service with
the customers always in mind
- To perform all duties and responsibilities
in a manner
- Good command of spoken and written English
- Pleasant personality and service-minded
oriented
- Good interpersonal skills
- Self-motivated, Friendly, Positive
Attitude, Energetic and mature
- Experience as a receptionist from the
Hotel business is a plus
อาหารฟรี 2 มื้อ
ชุดยูนิฟอร์ม
ประกันสังคม
ค่าภาษา
ค่าเกียรตินิยม
เบี้ยขยัน
ค่ากะ
กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
ประกันกลุ่ม
โบนัส
ไม่ข้อมูล
V Residence Serviced Apartment
704/1 อาคาร วี เรสซิเด้นท์ ถ.สุขุมวิท คลองตัน คลองเตย กรุงเทพ 10110 www.vresidence.com